Kalungan Tahniah Untuk Ust Yusri Yusof

Pihak Panitia Pendidikan Islam, SMK Bukit Garam mengucapkan tahniah kepada Ust Yusri Yusof kerana telah dinaikkan pangkat menjadi Guru Cemerlang DG 44. Ust Yusri merupakan guru Pendidikan Islam Senior Sekolah Menengah Sains Lahad Datu, seringkali membantu pelajar-pelajar di sekolah sekitar khususnya dalam seminar teknik Menjawab Pendidikan Islam.

Pelajar SMK Bukit Garam telah 3 tahun berturut-turut menjemput Ust Yusri untuk menyampaikan ceramah dan teknik menjawab SPM kepada calon-calon SPM SMK Bukit Garam. Sememangnya Ust Yusri yang juga warden asrama SM Sains Lahad Datu berpengalaman luas di dalam membentangkan teknik menjawab hasil pendedahan beliau di peringkatan Jabatan Pendidikan Negeri dan juga di Sekolah berasrama Penuh peringkat kebangsaan.

Jawatan Guru Cemerlang DG44 tersebut difahamkan berkuatkuasa pada ogos 2009 diharapkan akan dapat merangsangkan lagi semangat Ust Yusri untuk berkhidmat kepada pelajar-pelajarnya dan pelajar sekitar. Komitmen yang baik terhadap rakan-rakan guru yang diberikan selama ini diharapkan dapat diteruskan. Begitu juga komitmen kepada pejabat pelajaran Bahagian dan negeri yang mana Ust Yusri sebelum ini kerap melibatkan diri sebagai hakim Hafazan untuk Majlis Tadarus Al-Quran disamping menjadi tenaga penting Nadwah Kepimpinan Pelajar peringkat SBP.

Selamat Maju Jaya untuk Ust Yusri Yusof. Pengiktirafan Ustaz adalah kebanggaan kami

0 comments:

Post a Comment

 
Powered By Blogger | Reka Cipta iEn © 2008 | Resolution: 1024x768px | Best View: Firefox | Top